نسل جدید لکسوس با سوخت هیدروژنی
شرکت لکسوس، در رقابت ساخت خودروهایی با سلولهای سوختی هیدروژنی تنها نیست و فناوری سلول سوختی هیدروژنی شرکت تویوتا را قرض گرفته و ار تجربه این شرکت استفاده کرده است. لکسوس سال گذشته این مدل مفهومی را با نام LF-FC معرفی کرد، این خودروی مفهومی از سلولهای سوخت هیدروژنی کمک میگیرد تا چرخهای عقب را به حرکت درآورد، همچنین از دو موتور برای چرخش چرخهای محور جلو مدد می جوید. لکسوس همچنان در شروع ساخت این خودرو مشکلاتی از قبیل ابعاد و سایز خودرو دارد. علت درست پیش نرفتن ساخت این خودرو، فشردهسازی فناوری موردبحث برای رسیدن به ابعاد یک خودروی معمولی است. مدیر بخش اروپایی لکسوس اظهار میکند: این فناوری برای ابعاد یک خودروی شاسی بلند مناسب است و ما فقط به عملکرد درست این فناوری در خودروها نیازمندیم.
همچنین بیان کرد: برای پالایش، سلول سوختی ایده آل است، اما ما نیز باید برخی از کارها را برای نشان دادن سطح مناسب از عملکرد انجام دهیم. اگر همه چیز به درستی پیش برود، باید تا آخر این دهه شاهد لکسوسهایی مجهز به سوخت هیدروژنی و خودروهایی با قدرتی بیش از تویوتا میرای کنونی باشیم. تویوتا میرای توانایی تولید 151 اسب بخار و 335 نیوتون متر گشتاور دارد. بیشینه سرعت آن 180 کیلومتر برساعت است و در 9.6 ثانیه به شتاب 0 تا 100 میرسد. لکسوس LS جدید فراتر از نسخه هیدروژن، به عنوان ترکیبی-V8 مجهز خواهد بود و یک میزبان از فناوری های پیشرفته رانندگی خودکار نیز به عنوان یک عنصر داخلی برای کنترل حرکت ویژگیها به عنوان آخرین تکنولوژی را دارا است.
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.