به گزارش سایپانیوز؛ معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا با اعلام این خبر افزود: هر ساله  ISQI  به عنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت های خدمات پس از فروش خودرو را براساس دستور العمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش مورد ارزیابی قرار می دهد.

محمدرضا مهری در ادامه تشریح کرد: رتبه 2 بالاترین رتبه کسب شده توسط شرکت های ارزیابی شونده در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران است که شرکت خدمات فنی رنا نسبت به مدت مشابه سال گذشته موفق به کسب رتبه 2 شد و با یک پله صعود در جایگاه سوم شرکت های خدمات پس از فروش خودروهای تجاری قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در شاخص رضايت مشتريان، ستاد مدیریتی رنا و شبکه نمایندگی های مجاز نیز شاهد افزایش امتیاز نسبت به دوره گذشته بودیم. با توجه به اين نكته كه بخشي از امتياز و رتبه نهايي شركت ها اختصاص به امتيازات مجموعه نمايندگي هاي مجاز دارد اين شاخص از اهميت ويژه اي برخوردار است.

معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا در ادامه گفت: کسب این موفقیت را می توان گام مهمی برای ارتقای خدمات به مشتریان این شرکت دانست و وظیفه این شرکت در بالابردن رضایت مشتریان بیش از پیش سنگین تر خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ در این طرح 33  نمایندگی ارائه كننده خدمات پس از فروش محصولات سايپا ديزل در سطح كشور ارزیابی و رتبه بندی شدند.

 

 

منبع: سایپا نیوز