درحالی‌که چند هفته تا معرفی رسمی نسل جدید لندروور دیفندر 2020 باقی مانده، چندین رسانه‌ی خودرویی اجازه داشته‌اند این شاسی بلند جدید را در مسیری خارج از جاده تست کنند. مشخصات رسمی این خودرو هنوز اعلام نشده اما اندی دیکس مدیر تیم مهندسی تولید لندروور برخی جزئیات این خودرو را اعلام کرده است.


دیفندر با دو نوع سیستم تعلیق بادی و پیچشی عرضه خواهد شد. سیستم تعلیق بادی توانایی‌های بیشتری داشته اما سیستم تعلیق پیچشی بنا به گفته‌ی مدیر لندروور بیشترین توانایی در کلاس خود را خواهد داشت. سیستم تعلیق بادی نسل جدید دیفندر از پایش دمایی دامپرها برای حفاظت از خودرو برخوردار بوده اما این تنها ویژگی سیستم تعلیق این خودرو نیست. لندروور همچنین ساب فریم‌ها و دیگر بخش‌ها را تقویت کرده است و دیکس می‌گوید این شرکت دیفندر را برای برآورده کردن اهداف همیشگی لندروور طراحی کرده است.


زیرساخت نسل جدید این شاسی بلند معماری مونوکوک آلومینیومی D7U است که در رنجروور، رنجروور اسپورت و دیسکاوری هم بکار رفته است. هم‌اکنون دو نسخه‌ی متفاوت از دیفندر عرضه می‌شود که یکی نسخه‌ی سه درب 90 و دیگری مدل 5 درب 110 است.


شایان ذکر است هنوز ابعاد این خودرو هم مشخص نشده اما احتمال عرضه‌ی مدل 130 نیز وجود دارد. دیفندر جدید به‌صورت استاندارد با رینگ‌های 18 اینچی عرضه خواهد شد اما امکان سفارش آن با لاستیک‌های کاراتر و رینگ‌های 22 اینچی نیز وجود دارد.


لندروور تلاش‌های زیادی برای اطمینان از اینکه نسل جدید دیفندر همان ویژگی‌های آفرود تاریخی این نام را خواهد داشت انجام داده است. اوایل ماه جاری میلادی بود که این شرکت تست‌های سخت دیفندر جدید در دوبی را به همگان نشان داد. این خودروساز بریتانیایی اعلام کرده محصول جدیدش قبلاً 1.2 میلیون کیلومتر تست را پشت سر گذاشته است. لندروور همچنین گفته دیفندر جدید را 8 هفته‌ی متوالی و به‌صورت 24 ساعته تست کرده است. به نظر می‌رسد لندروور می‌خواهد نسل جدید دیفندر خودرویی فراتر از انتظارات ظاهر شود…

 

 

 

منبع: پدال