حالا میتوان گفت که داغترین روزهای نمایشگاه فرانکفورت 2019 پشت سر گذاشته شدهاند. ما تقریباً تمامی خودروهای جدید خودروسازان را در این رویداد دیدهایم و برخی کانسپت ها نیز واقعاً جلبتوجه کردهاند.
البته آیندهی نمایشگاه فرانکفورت حداقل در فرم فعلی خود در هالهای از ابهام قرار دارد. بنا به گزارش روزنامهی آلمانی Handelsblatt، خودروسازان از فرمت کنونی این رویداد خودرویی انتقاد کردهاند و این امر باعث شده برخی از خودروسازان مهم جهانی رغبتی برای حضور در نمایشگاه امسال نداشته باشند. همچنین برخی خودروسازان دیگر همچون ب ام و از فضای نمایشگاهی کمتری استفاده کردهاند.
از جمله مهمترین خودروسازانی که در نمایشگاه امسال فرانکفورت حضور نداشتهاند میتوان به تویوتا، پژو، سیتروئن، نیسان، کیا، ولوو، فراری و برندهای فیات-کرایسلر اشاره کرد.
گفته میشود خودروسازان در حال بحث و بررسی ایدهی تکامل و تغییر ایدهی برگزاری نمایشگاه فرانکفورت در آینده هستند و میخواهند بجای خودروهای جدید حملونقل آتی موردتوجه قرار گیرد. همچنین برگزاری توری در شهرهای آلمان نیز میتواند جزئی از این پیشنهادهای جدید باشد.
نیکولاس پیتر مدیر مالی BMW گفته است:
اهمیت نمایشگاههای خودرویی تغییر کرده است. در آینده تمرکز کمتری روی محصولات جدید وجود خواهد داشت و بیشتر بر تکنولوژی تأکید خواهد شد.
اگرچه برخی خودروسازان بهطور کامل در نمایشگاه فرانکفورت 2019 حضور نداشتند اما برندهایی همچون مرسدس بنز و BMW فضای کمتری را در اختیار گرفتهاند. بنا به گزارش Handelsblatt، بودجه و فضای نمایشگاهی BMW نسبت به نمایشگاه قبلی تا دوسوم کاهش یافته و فضای نمایشگاهی مرسدس بنز و اسمارت نیز 30 درصد افت را نشان میدهد.
همچنین گزارش شده تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه فرانکفورت 2019 افت 20 درصدی داشته و همچنین فضای کل این رویداد مهم خودرویی نیز با کاهش 16 درصدی به 168 هزار مترمربع رسیده است.
منبع: پدال
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.