معرفی فورد موستانگ 2018
معرفی فورد موستانگ در آخرین روزهای نمایشگاه دیترویت بسیار شگفتانگیز بود. از آنجایی که دیگر همگان مطمئن شده بودند که این کمپانی عظیم دیگر چیزی برای ارائه نخواهد داشت، معرفی فوردموستانگ همه را به طور کامل مبهوت کرد. این اسب اصیل آمریکایی سال آینده به چرخه تولید خواهد رسید. کمپانی فورد پس از معرفی موستانگ کوپه 2018 که تغییرات فوق العادهای در کلیت خودرو و بهبود قوای فنی آن رخ داده بود، نسخهی کانورتیبل موستانگ ۲۰۱۸ آن را نیز ارائه کرد. تغییرات کانورتیبل فورد موستانگ دقیقا همانهایی است که در نسخه کوپه وجود دارد و تنها تغییرات شگفتانگیزی در لایههای زیرین خودرو اتفاق افتاده است. با باز کردن کاپوت شاهد جعبه دنده ده سرعته خواهید بود که جایگزین 6 سرعته شده است و پیشرانههای ۲.۳ لیتری ۴ سیلندر با تکنولوژی اکوبوست و ۵ لیتری ۸ سیلندر جایگزین پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری شده است. با ما در موتوتل همراه باشید
تنها یک اهل فن خواهد دانست که این تغییرات تا چه اندازه در بهبود عملکرد این خودرو موثر است. ظاهر موستانگ ۲۰۱۸ در مقایسه با نسخهی فعلی که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، علاوه بر کاهش ۲ سانتیمتری ارتفاع کاپوت جلو، تغییراتی در نمای روبرو و حالت چراغها را نیز به همراه داشته است. چراغهای جلو این اسب اصیل تمام LED هستند و هرچند مانند مهشکنها، کوچکتر از مدل قبل شدهاند اما روشنایی آنها کاملا بهبود یافته است. ملوین بتانکورت، طراح این خودرو، در نمای عقب تغییراتی متأثر از نسخهی ۲۰۱۶ موستانگ شلبی را در این مدل استفاده کرده است که در آن، چراغهای جدید LED و اگزوزهای ۲ جفت، داخل سپر جای داده شده است. دیگر تفاوت مهم موستانگ ۲۰۱۸ با نسل قبلی نیز در میان سپر عقب دیده میشود؛ جایی که چراغ نسبتا بزرگی برای هشدار ترمز اضافه شده است. در بخش اگزوز، موستانگ ۲۰۱۸ منیفولدهای جدیدی را تجربه میکند که آپشن افزایش صدای خروجی را برای دارندگان پیشرانهی ۸ سیلندر، در اختیار میگذارند. کارل ویدمن، مهندس ارشد فورد معتقد است بهبود عملکرد پیشرانهی ۲.۳ لیتری اکوبوست با قدرت و گشتاور بالاتر، همراه با جعبهدندهی مدرن ۱۰ سرعتهی خودکار ارائه میشود که بهتر از قبل روی دیفرانسیل عقب عمل میکند.
در نمای داخلی، نمایشگر ۱۲ اینچی کاملا قابل شخصیسازی است و اطلاعات فنی را به سه صورت، معمولی، اسپرت یا پیست ارائه میکند. چند برنامهی جانبی نیز برای بررسی عملکرد راننده در هنگام حرکت در مسیر طراحی شده است که در طول زمان، کاهش یا افزایش توانمندی وی را بررسی خواهد کرد و گزارش خواهد داد. دیگر آپشنهای جدید داخل موستانگ، فرمان چرم همراه با گرمکن داخلی، کنسول وسط و زیرآرنج چرمی و تزئینات سفارشی از جنس آلومینیوم برای داخل درها و داشبورد میباشد. در نمای خارجی، تغییرات مربوط به سقف جمعشونده، باعث ایجاد تغییر در طراحی جلو و عقب نسخهی کوپه نسبت به نسخهی کانورتیبل شده است. قسمت پایینی جلوی خودرو نیز طراحی رو به بیرون دارد و ورودیهای هوا هم از طراحی پیچیدهتری برخوردار هستند. باید دید، در سال ۲۰۱۸، با توقف تولید پیشرانههای ۶ سیلندر که ارزانترین مدل موستانگ در حال حاضر هستند، تقاضا برای این خودرو به کدام سمت میرود.
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.