نقد و بررسی پورشه پانامرا توربو 2017
کمپانی پورشه گویا در سال 2017 طرحی نو درانداخته است. این شرکت خودروسازی برای پورشه پانامرا توربو شاسی جدید، کابینی متفاوت به همراه جدیدترین فناوری ها را طراحی کرده است. با ما در این اندک مجال همراه باشید تا رانندگی با این خودروی زیبا و قدرت 542 اسب بخار را تجربه کنید.کسانی که نوآورانههای خودروهای دنیا را پیگیری میکنند میدانند که پانامرای نسل پیش چهره زیبایی نداشت اما این موضوع در نسل جدید آن صدق نمیکند. پانامرا در سال ۲۰۱۰ برای تلفیق امکانات لوکس و قابلیتهای اسپرت منحصر به فرد خودروهای پورشه، عرضه شده است. حال نسل جدید این خودرو پیشرانههای جدید و قدرتمندی را در کنار طراحی زیباتر و تکنولوژیهای نوین، به همراه دارد. طراحی تهاجمیتر، خطوط جذاب روی بدنه، پانامرا را بیش از پیش به ۹۱۱ شبیهتر کرده است. همراه ما در موتوتل باشید
طراحی کوپه مانند سقف خودرو همچنان در نسل دوم پانامرا به کار رفته است؛ اما حالت پویاتری به خود گرفته است. به طور خلاصه پورشه در نسل دوم پانامرا نقاط ضعف طراحی آن را به خوبی پوشش داده است و اکنون با محصول به مراتب پختهتری روبرو هستیم.با گذر از ظاهر کاملا متفاوت آن نسبت به نسل پیشین با اولین قدم در داخل کابین زیبایی بیش از پیش داخل خودرو را نیز تحسین خواهید کرد. کنسول مرکزی با دکمههای کمتر و حساس جایگزین شده است و سیستم اطلاعات سرگرمی جدید خودرو به صفحهنمایش HD مجهز گردیده، گویی که تلوزیون خانگی را با خود در ماشین دارید.طراحی دیجیتالی نمایشگر داخلی آن بسیار خلاقانه است و استفادهی سهلی را برای سرنشینان به همراه میآورد. اگر اغراق نکرده باشیم طراحی کابین و عملکرد آن کاملا بینقص است.و اما حالا وقت آن است که سرکی به زیر کاپوت بکشیم تا ببنیم که کمپانی پورشه چه چیزی را در آنجا پنهان کرده است. این خودرو دارای پیشرانهای 8 سیلندر و 4 لیتری توئین توربو با قدرت 542 اسب بخار و گشتاور 770 نیوتون متر است.این خودرو به همراه راننده وزنی بالغ بر دو تن دارد.
اما نگران این ماشین سنگین وزن نباشید چرا که این وزن خللی در عملکرد آن وارد نمیکند. پانامرا در مدت 3.6 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر در ساعت میرسد. اما حتی اگر فضای کافی وجود داشته باشد میتوانیم این قول را به شما بدهیم که به سقف سرعت 306 کیلومتر در ساعت نیز برسید و با خودروی زمینی خود پرواز را تجربه کنید. وجود گشتاور 770 نیوتون متری نیز به معنای این است که میتوانید در هر دنده و هر سرعتی تجربهی ویژه و یگانهای را داشته باشید. با بالا بردن دور پیشرانه، این واحد 8 سیلندر 4 لیتری بیشتر ذات خود را نمایان میکند و البته صدای اگزوز اسپورت پانامرا تکمیل کنندهی این نمایش هیجانانگیز است.اما از همه این ویژگیهای رویایی که بگذریم، وجود فناوری فرمان پذیری اکسل عقب است که به چابکی خودرو در زمان دور زدنهای آرام و افزایش پایداری در عبور سریع از پیچها کمک میکند.
کاری که این سیستم انجام میدهد به زبان ساده تبدیل کردن یک وزنهبردار المپیکی به یک ژیمناست ریتمیک است. این سیستم فوقالعاده است!راحتی پانامرای جدید نیز زبان زد است. خودرو دارای سیستم تعلیق بادی و دامپرهای تطبیق پذیر است. در عقب خودرو نیز فضای کافی برای راحتی دو سرنشین بالغ وجود دارد و فضای موجود برای راحتی پاهای سرنشینان عقب را نیز درنظر گرفتهاند. حتی اگر مشتریان فضایی بیش از آنچه هست را میخواهند نگران نباشند چرا که نسخه فاصلهدار بین محورها نیز در راه است. به غیر از فضای مورد نیاز سرنشینان عقب فضای زیادی نیز برای صندوق نیز در نظر گرفته شده است که مشکل بسیاری از مشتریان را در سفرهای طولانی رفع میکند.این مدل از پورشه یک دگرگونی اساسی را تجربه کرد و حس آرامش را به سرنشینان منتقل میکند. این زیبای جادهها جزو یکی از قدرتمندترین سدان های اسپورت بازار به حساب میآید که از تکنولوژی یگانهای بهره میبرد.بهای این خودرو هم اکنون در بازار بریتانیا 113,075 پوند است.
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.