آمازون یک مجموعه جدید از فروشگاه تحقیقات اتومبیل راه اندازی کرد
آمازون سایت فروشگاهی و تحقیقاتی Amazon Vehicle را راه اندازی کرد. Amazon Vehicle یک سایت و مجتمع تحقیقاتی است که به کاربران امکان مقایسه ی اتومبیل های جدید و استفاده از آنها را می دهد. همچنین این بخش می تواند فروشگاهی برای قطعات خودرو و دیگر موارد این چنینی باشد. این سایت به کاربران امکانی می دهد تا مشخصات، تصاویر، فیلم ها و بررسی مشتریان را از هزاران نام تجاری جدید و قدیمی وسایل نقلیه، در اختیار داشته باشند. با این اوصاف، به طور بالقوه Amazon Vehicle رقابت سختی با سایت های Edmunds، Kelley Blue Book و Autotrader.com خواهد داشت.
سایت Amazon Vehicles از مزایای ویژگی هایی که مشتریان آمازون مدت ها آن را تجربه کرده اند، بهره خواهد برد. به طور مثال مشتریان آمازون اغلب می توانند از بررسی های هزاران مشتری در تصمیم گیری برای خرید محصولی خاص، استفاده کنند، این سایت نیز شامل بررسی خریدارن واقعی اتومبیل هاست. مشتریان حتی می توانند سوالات خود را نیز ارسال کنند.
سخنگوی آمازون، لری ریشتر در مصاحبه ای بیان کرد: "به صورت روز افزون مشتریان آمازون برای تحقیق در مورد محصولاتی که به دنبال خرید آن هستند، به این سایت سر می زنند. ما این تجربه را برای وسایل نقلیه نیز مهیا می کنیم. این روش یکی از بهترین سرویس ها برای مشتریان است." مشتریان در مورد اتومبیل های قدیمی و جدید، تحقیق و برخی بررسی های خود را برای آن ارسال می کنند. اطلاعات موجود در این سایت نیز بر اساس معیار ساخت، مدل، سال تولید، بهره وری سوخت، امتیاز تصادف، امتیاز مشتریان و معیار های دیگر، دستبه بندی خواهد شد.
سایت Amazon Vehicles به عنوان فرمتی از فروشگاه Amazon Auto کار می کند، سایتی که به مشتریان اجازه می دهد تا بهAmazon Garage جایی که مشتریان می توانند در مورد قطعات جدید تحقیق کنند و لوازم جانبی جدید و قدیمی را خریداری نمایند، متصل شوند. سایت Amazon Vehicles به خریداران میلیونی این کمپانی اجازه می دهد تا از طریق پورتالی مشابه، به بازخورد مصرف کنندگان برای خرید آنلاین خود، دسترسی داشته باشند.
آمازون فضای خوردو را به عنوان فرصتی می بیند که ارزشی معادل 1 تریلیون دلار دارد. در واقع آن ها پتانسیل رشد این فضا را کاملا مثبت می بینند. همچنین ممکن است از این روش برای پیدا کردن راه های جدید برای ادغام تکنولوژی صوتی الکسا با اتومبیل ها، بهره گیرند. آینده ی صنعت خرده فروشی خودرو به سرعت در حال تبدیل شدن به فروشگاه و پورتال های اینترنتی قطعات است که درآن مصرف کنندگان استراتژی های متعددی را برای تحقیق، تست و در نهایت خرید خودرو، در اختیار دارند.
منبع: تک بوک
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.