ایرتویا در نمایشگاه خودروی تهران درخشید.
نمایشگاه خودروی تهران در روز شنبه، سیام بهمن ما آخرین روز خود را پشت سر گذاشت. امسال سر انجام پس از 11 سال وقفه، شاهد برگزاری این نمایشگاه بینالمللی به عنوان بزرگترین رویداد مرتبط با خودرو در کشورمان بودیم که طبیعتا اخبار آن، انعکاس زیادی در بین رسانههای مختلف داشت.یکی از بحثهای داغ پیرامون این نمایشگاه، حضور پررنگ شرکت ایرتویا در آن بود که خبر آن در اکثر رسانهها پیچید. در این مقاله قصد داریم دلایل اصلی موفقیت غرفهی ایرتویا و پربازدید بودن آن را نمایشگاه بینالمللی خودروی تهران بررسی کنیم.شرکت ایرتویا به خوبی تشخیص داده بود که اولین هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی فناوریها و محصولات نوین است، بر همین اساس و برای بالا بردن رضایت بازدیدکنندگان و محترم شمردن سلیقهی آنها، 5 مدل از جذابترین و جدیدترین خودروهای تولیدشده توسط لکسوس و تویوتا را در غرفهی خود در معرض نمایش قرارداد و به همین دلیل موفق شد به عنوان یکی از قویترین غرفههای حاضر در نمایشگاه در ذهن بازدیدکنندگان ثبت شود.
از زمان رونمایی از خودروی C-HR به عنوان جدیدترین محصول تولیدشده توسط شرکت تویوتا تنها 2 ماه میگذرد، اما شرکت ایرتویا با به معرض نمایش قرار دادن این خودرو در نمایشگاه بینالمللی خودروی تهران، باعث شد پس از نمایشگاه پاریس و دیترویت، این نمایشگاه تهران باشد که به عنوان سومین محل رونمایی از این خودروی نوین ثبت گردد. این در حالی است که مدل 2017 خودروی C-HR هنوز به بسیاری از بازارهای جهانی وارد نشده است.علاوه بر این، ایرتویا با در نظر گرفتن ماهیت این نمایشگاه که محلی برای تعامل میان شرکتها و علاقمندان خودرو و صنعت خودرو است، با برخورداری از بیش از 30 تن از کارشناسان فروش دلسوز و مجرب در غرفهی این شرکت، زمینهی لازم برای پاسخگویی سریع و مطلوب به بازدیدکنندگان انبوه را فراهم کرد. این اقدام سبب تایید شعار اصلی این شرکت که بیانگر احترام به حقوق مشتریان و رضایت بازدید و علاقمندان شده است.
برنامهریزی و اجرای دقیق و مدیریت صحیح نیز دیگر عامل موفقیت ایرتویا در نمایشگاه تهران بود. ایرتویا توانست به عنوان نمایندهی انحصاری برند بزرگ و ارزشمند تویوتا، با اجرا کردن استانداردهای این کمپانی در این نمایشگاه بینالمللی، غرفهی خود را مطابق استاندارهای معینشده از سوی تویوتا موتورز آماده کند و بدین ترتیب موفق شود با حضور قدرتمند خود و رونمایی از جدیدترین تولیدان خودروسازیهای بزرگ لکسوس و تویوتا، توجه همگان را به سمت خود جلب کند.یک نکتهی جالب در مورد غرفهی ایرتویا در نمایشگاه بینالمللی خودروی تهران این بود که در این غرفه بازدیدکنندگان میتوانستند خودروهای مورد علاقهی خود را بررسی نمایند، حتی دربهای خودروهای گرانقیمت ساخت شرکت لکسوس در زمانهای مشخصی بر روی بازدیدکنندگان باز بود تا دوست داران این خودروها بتوانند کیفیت این خودروها را از نزدیک لمس کنند. چنین امکانی برای دیگر خودروهای حاضر در این نمایشگاه که در محدودهی قیمتی محصولات لکسوس بودند، وجود نداشت.
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.