در شرایطی که یک کمپانی تشکیل شده از هیوندای و کیا تصمیم به ساخت خودرو در تمام ردهها گرفته است، توجه اندکی نیز به پیشرفتهتر کردن محصولاتش برای جذابتر و اسپورتتر کردنشان میکند. خودروی پیکانتو نیز که اکنون جمع و جورترین محصول کمپانی کیا به حساب میآید، در سال آتی دارای نسخهی GT خواهد بود. با موتوتلهمراه باشید.
مدل جدید پبکانتو از آنچه که در حال حاضر در بازار خودرو به فروش میرسد، بسیار زیباتر و جوان پسندانهتر شده است و یک شکل تهاجمی جذاب به خود گرفته است.
در وضعتی که ۲ مرکز اصلی طراحی کیا در کشورهای آلمان و کرهی جنوبی به صورت همزمان روی این طرح فعالیت کردهاند، نسل جدید پیکانتو همانند ریو، اندکی نسبت به پیش بزرگتر و جابازتر شده است و فقط به صورت ۵ درب ساخته و عرضه خواهد شد. در قسمت داخل، یک صفحه نمایشگر هفت اینچی لمسی به همراه متریال اعلای داشبورد و صندلی، فضا را نسبت به قبل، بسیار جذابتر و شیکتر نشان میدهد و از دیگر سو، ۵ مدل رنگبندی گوناگون برای کابین این خودرو از طرف کیا در نظر گرفته شده است که برای یک محصول در این رده بسیار شایان توجه به نظر میآید.
پیکانتو با داشتن یک فاصلهی ۲.۴ متری مابین ۲ محورش، در ردهی خودروهای هاچبک کوچک که دارای یک کابین تقریبا جادار و حجیم هستند، به شمار میآید و با دارا بودن یک صندوق عقب ۲۵۵ لیتری، جادارترین حجم بار این رده از خودروها را دارد. همچنین در نسل جدید پیکانتو، در کابین، عایق کاری بسیار خوبی صورت گرفته است و سرنشینان رفاه و آسایش کامل را حس خواهند نمود.
کیا تلاش و سرمایه زیادی را برای ایمن بودن خودروی هاچ بک جدیدش صرف کرده است و پایداری کابینش در زمان تصادف، ۲ برابر نسل قبل اعلان گشته است. قابلیت ترمز خودکار نیز به قابلیتها و امکانات ایمنی پیکانتو افزوده شده است که در این رده از خودرو، بسیار کم دیده میشود.
در وضعیت استاندارد پیکانتو با همان موتورهای پیشین ارائه میگردد که دارای یک لیتری تنفس طبیعی با نیروی ۶۶ اسب بخار و ۱.۲۵ لیتری ۸۳ اسب بخار میباشد؛ ولی یک موتور توربو شارژر یک لیتری که اخیرا به دست کیا تولید شده است، روی پکانتو 2018 در بازار عرضه خواهد شد که دارای ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۲ نیوتنمتر گشتاور است. در نسخهی GT Line که تعداد زیادی از طرفداران و علاقهمندان چشم انتظارش بودند، به جز این موتور توربوشارژر، بدنهی خودرو نیز جذابتر و اسپورتتر طراحی شده است.
مثل همیشه، ارائهی نسخهی پایه با یک جعبه دندهی ۵ سرعته خواهد بود و میتوان برای مدلهای ۸۳ و ۱۰۰ اسب بخاری، یک گیربکس چهار سرعتهی خودکار نیز درخواست کرد.
ارزانترین نوع پیکانتو تقریبا ۱۰ هزار دلار قیمت دارد که در عرض تقریبا سه ماه دیگر به بازارهای خودروی استرالیا و اسپانیا عرضه خواهد شد، ولی قیمت نسخهی GT که قرار است در سال 2018 ارائه گردد، به همراه همهی امکانات، تقریبا ۱۵ هزار دلار خواهد شد.
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.