بعد از انجام شدن تبلیغات زیاد از خودروی مرسدس AMG GT4، سرانجام مرسدس تصمیم بر دادن اطلاعاتی دقیق از این خودرو گرفته است. بر اساس اطلاعات داده شده، این یکی از بزرگترین کوششهای کمپانی برای تبدیل کردن یک کوپه به سدان ضمن دارا بودن شاخصههای کوپه میباشد. با موتوتلهمراه باشید.
مرسدس AMG GT4 از AMG GT تاثیر پذیرفته است و همان مدل طرح را دارد ولی با این وجه تفاوت که برای جا دادن ۲ در دیگر، اندکی کشیدهتر شده است. پیچ و خمیدگیهایی که روی طرح این خودرو وجود دارند، یاد آور نسل اول CLS هستند. بر اساس بیانیههای مرسدس بنز، کانسپت این محصول به شدت به نسخهی نهایی و تولید انبوه شبیه است.
کانسپت کنونی هم مثل AMG GT دارای چراغهایی کشیده است که آن را بسیار جذابتر و جوان پسندانهتر کرده است. همچنین آینهها هم به منظور آیرودینامیک بیشتر، حذف گردیدهاند و دوربینهایی که روی گلگیرها قرار گرفتهاند، جایگزینشان گشتهاند. چند دریچه هم در قسمت کناری بدنه جاسازی شدهاند که مسئول برقراری تعادل آیرودینامیکی و سرد کردن دیسکهای ترمز هستند. طرح سامانهی اگزوز هم به صورتی است که صدای وحشی موتور مرسدس را به گوش علاقهمندان به این خودروی اسپورت میرساند.
مرسدس AMG GT4 کانسپت دارای همان پیشرانهی ۴ لیتری ۸ سیلندر تولید شده توسط ای ام جی میباشد که در نسخهی کوپه هم استفاده شده بود ولی در این مدل مفهومی، یک پیشرانهی الکتریکی هم به قلب بنزینی کمک میکند و در نهایت GT4 هماکنون قادر به تولید ۸۰۵ اسب بخار قدرت خالص است.
به خاطر وجود سامانه ۴ چرخ متحرک، این خودرو قادر است از سرعت صفر تا صد کیلومتر در ساعت را در مدت زمانی کمتر از ۳ ثانیه بپیماید. ولی اگر رانندهای به فکر رانندگی سبز و عاری از ایجاد آلودگی برای محیط زیست باشد، میتواند از پیشرانهی الکتریکی استفاده کند.
خودروهای کوپه چهار در که عضو تازهی خانوادهی AMG GT میباشند، امید پیشرفت این گروه را افزایش میدهند و به همین علت در سالهای آتی خودروهای اسپورت قویتری را از این خانواده خواهیم دید. بر اساس آنچه مقامات مرسدس بنز گفتهاند، نسخهی تولیدی GT4 به احتمال زیاد تا سال ۲۰۱۸ به خط تولید وارد خواهد شد و تا آن موقع پورشه وقت دارد که با مدل پانامرا طرفدار جمع کند.
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.