تقریبا میتوان گفت که همهی شایعات راجع به فیس لیفت جدید مدل GT3 درست بودهاند و پورشه از این نسخه در نخستین روز کاری نمایشگاه خودروی ژنو رسما پردهبرداری کرد. با موتوتلهمراه باشید.
عدهی زیادی از انتقادگران معتقد هستند که ۹۱۱ها زیاد در ظاهرشان متفاوت نیستند و سری جدید با همان مدلهای پنجاه سال پیشش ارائه میشود، ولی این گفتهها اصلا برای پورشه مهم نیست و پورشه هنوز هم بر این شکل نوستالژیک و زیبا تکیه کرده است و قصد تغییر دادن آن را نداشته و ندارد. به جای آن، پورشه در قسمت قوای محرکه بهترین عملکرد را از خودش نشان داده است و پیشرانهی چهار لیتری شش سیلندر تخت را برای این نسخه در ذهن دارد که نسبت به نسخهی پیشین، حجمش تقریبا ۲۰۰ سیسی زیادتر شده است. این پیشرانه میتواند ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۶ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و همهی این قوا را به لاستیکهای عقب انتقال دهد.
نسخهی قبلی فقط با جعبه دنده ۷ سرعتهی دوال کلاچ پورشه معروف به PDK ارائه میشد ولی پورشه برای شیفتگان رانندگی دستی، یک جعبه دنده شش سرعته دستی را به عنوان یک آپشن دوستداشتنی ارائه کرده است تا GT3 فیس لیفت، یگانه سوپر خودروی تجهیز شده با دندهدستی در سال ۲۰۱۷ نام بگیرد. هرچند جعبهدنده خودکار در مدت زمان کمتری شتاب میگیرد و قیاس کردن رسیدن از صفر به صد در مدت زمان ۳.۲ ثانیه و ۳.۸ ثانیه نشان دهندهی این موضوع است.
با وزن ثابت ۱۴۱۳ کیلوگرم، نوع دنده دستی تقریبا ۱۷ کیلوگرم از نسخه خودکار سبک وزنتر میباشد ولی سرعت بسیار بیشتر تعویضهای خودکار، این تفاوت کوچک را به آسانی جبران میکند و باعث میشود که خودرو GT3 اتوماتیک بتواند ۰.۶ ثانیه زودتر شتاب بگیرد.
شایان توجه است که سامانه فرماندهی چهار چرخ نیز در هر دو مدل دنده دستی و خودکار وجود دارد. ارزش پایهی این خودرو تقریبا ۱۴۳.۶۰۰ دلار است. پیشرانهی تنفس طبیعی پورشه GT3 فیس لیفت به آسانی تا rpm۹۰۰۰ دور میخورد و در کل مشخصات این خودرو آن قدر دلخواه همگان است که میشود با احتمال ۱۰۰ درصد پیشگویی کرد که عدهی زیادی از خریداران در لیست انتظار برای خرید این مدل قرار خواهند گرفت.
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.