شرکت‌های اتومبیل‌سازی چینی در این سال‌های اخیر روند بسیار امیدوارکننده‌ای را در کار خود به نمایش گذاشته‌اند و ما هم به این مسئله به دفعات پرداخته‌ایم که این شرکت‌ها در حال دست برداشتن از سنت کپی کردن خود هستند و نیز دست به همکاری با شرکت‌های موفق و مشهور اروپایی و جهانی و یا حتی خریداری استودیوهای طراحی اروپایی زده‌اند و با استفاده از طراحان شناخته شده‌ی آن‌ها در کمپانی خود توانسته‌اند به تولید اتومبیل‌های جدید و انحصاری دست یابند. اما در این میان همچنان شرکت‌های اتومبیل‌سازی‌ای مانند (JAC) جک هستند که گویا برای ساخت اتومبیل انحصاری خود طرح کافی ندارند و باز هم به کپی کردن طرح‌های دیگر شرکت‌ها برای طراحی و ساخت اتومبیل شرکت خود ادامه می‌دهند. با موتوتل همراه باشید.

پروژه‌ای که شرکت خودروسازی جک اخیرا آن را معرفی کرده است یعنی ون لوکس M6 دارای فرم به‌خصوصی در بدنه‌ی خود می‌باشد و دلیل آن هم کپی‌برداری از طراحی نمای جانبی ون لوکس تویوتا یعنی آلفارد است ولی این کپی برداری به خوبی انجام نشده و از رینگ‌ها و لاستیک‌های کوچک در این اتومبیل استفاده شده است که به شکوه این اتومبیل ضربه وارد کرده است. اما برای طراحی قسمت جلویی این اتومبیل، این شرکت سازنده‌ی خودروی چینی، به قول خودش از نسل جدید طراحی خود بهره گرفته است اما کنار آمدن با جلوپنجره‌ی بسیار بزرگ و نامتعارف این ون لوکس چینی کار هر کسی نیست و یک انسان قوی را می‌طلبد که مشکلی با آن پیدا نکند.

شرکت چینی جک برای به فروش رساندن ون لوکس خود هم قیمتی برابر با 160 هزار یوان در نظر گرفته است که با پرداختن این هزینه یک ون لوکس چینی با پیشرانه‌ی توربوشارژر دو لیتری به دست خریدار می‌رسد که دارای بیشینه‌ی توانی برابر با 190 اسب بخار در کنار گشتاور 280 نیوتن بر متری است. قدرت تولید شده توسط این پیشرانه از طریق گیربکس شش سرعته DCT دریافت می‌شود و به خروجی اتومبیل انتقال می‌یابد.