فیوژن نمایندهی فورد در ردهی سدانهای اندازه متوسط به حساب میآید و از سال ۲۰۱۰ با موتور هیبریدی روی خط تولید رفته است. با موتوتلهمراه باشید.
این محصول طرفدار محیط زیست در حال حاضر به منظور ارائهی خدمت در ناوگان پلیس قرار داده شده است و به خاطر تغییراتی که بر روی آن انجام شده است، ظاهر بسیار زیباتری از خود بر جای گذاشته است.
بر اساس سخنان شرکت فورد، فیوژن نخستین محصول هیبریدی میباشد که به منظور عملیاتهای مختلف به وسیلهی نیروهای پلیس استفاده میشود. به منظور اجرا شدن مسئولیتها به نحو احسن در عملیات پلیس، اصلاحات بسیاری در قسمتهای ظاهر و فنی این محصول اعمال گشته است.
ظاهر بیرونی و درونی کابین فیوژن با استفاده از امکانات پلیسی گوناگون و رنگ آمیزی ویژهی محصولات در خدمت پلیس تفاوت بسیاری کرده است؛ در قسمت فنی حجم اصلاحات بسیار زیاد بوده و شامل موردهایی نظیر سامانه تعلیق اصلاح شده، رینگها و تایرهای ویژه و همچنین ترمزهای نیرومندتر میگردد. به منظور تاب آوردن صدمههایی که امکان دارد در یک عملیات پلیسی گریبانگیر ماموران پلیس یا افراد شود، بدنه و شاسی این محصول محکمتر از نمونه معمولی ساخته شدهاند.
چارلی بک رئیس دپارتمان پلیس لس آنجلس درمورد علت برگزیدن یک محصول هیبریدی برای خودروی پلیس اینطور اذعان داشته است که با به کارگیری فناوریهای تازه، درصد سلامت جامعه بالاتر میرود و مقدار آلودگی هوا کمتر میشود. فیوژن علاوه بر بهتر کردن کیفیت هوا، خرج و مخارج پلیس را هم کم میکند.
طبق سخنان فورد، فیوژن به خاطر هر ساعت گشت، ۰.۲۷ گالن که برابر با ۱.۰۲ لیتر است، کمتر سوخت میسوزاند و این موضوع سبب کمشدن مخارج سالیانه به اندازهی ۳.۹۰۰ دلار- با پیمودن مسیر بیست هزار مایلی- میگردد.
به منظور مقایسه بهتر است اطلاع داشته باشید که فیوژن هیبریدی با مصرف کردن ۶.۱ لیتر بنزین در صد کیلومتر ترکیبی، یک دوم فورد تاروس، خودروی دیگر پلیس که پیشرانهی ۳.۷ لیتری V۶ دارد، بنزین میسوزاند.
مثل فیوژن معمولی، فیوژن پلیس هم دارای پیشرانهی ۲ لیتری ۴ سیلندر و پیشرانهی برقی میباشد. در وضعیت برقی، فیوژن پلیس قادر است به سرعت ۶۰ مایل در ساعت برسد، ولی اگر راننده ناگهان پدال گاز را فشار دهد، خودرو در وضعیت حمله قرار میگیرد و به منظور شتاب گرفتن یا سرعت بالا به وضعیت اجرا وارد میگردد.
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.