نمایش لکسوس NX فیس لیفت در نمایشگاه خودروی شانگهای

لکسوس NX احتیاج زیادی به جراحی شدن و فیس لیفت نداشت ولی این شرکت ژاپنی طور دیگری اندیشیده و از نمونه‌ی فیس لیفت شده‌ی این محصول در نمایشگاه خودروی شانگهای پرده برداری نموده است. هرچند اصلاحات انجام شده در قیافه‌ی محصول ملموس و چشم‌گیر نیستند ولی سبب جذاب‌تر شدن قیافه‌ی خودرو در جاده شده‌اند. با موتوتل همراه باشید.

لکسوس بیان می‌کند همه‌ی قسمت ظاهر جلوی NX ۲۰۱۸ تغییر کرده و هرچند تفاوت بسیار است اما تنها اشخاص بادقت قادر به تشخیص فوری این تغییرات هستند. از قسمت‌های دوباره طراحی شده در قسمت جلویی می‌شود جلوپنجره‌ی دوکی شکل و چراغ‌های روز روشن LED را نام برد. هم‌چنین، هر دو نمونه‌ی NX ۳۰۰h و اف اسپورت دارای ورودی‌های هوا و مه‌شکن‌های توسعه یافته‌ای هستند. تغییرات قسمت پشت محصول هم دربرگیرنده‌ی خروجی‌های اگزوز کرومی در ابعاد بزرگ‌تر، اسپویلر تازه برای NX ۳۰۰h، چراغ‌های پیشرفته‌ شده و عنصرهای کرومی به فرم L در هر دو سمت سپر می‌شود. سری رینگ‌های ۱۸ اینچی تازه‌ای هم در جدول آپشن‌های این محصول قرار داده شده‌اند. نمونه‌ی استاندارد NX۳۰۰ از لحاظ فنی حدودا همان نمونه NX ۲۰۰t است و دارای همان موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو نیز می‌باشد. نمونه NX ۳۰۰h هم همان موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری و دو واحد برقی‌اش را نگه داشته است. لکسوس بیان می‌کند هر دو نمونه‌ی مذکور دارای همان کارآمدی‌های قبل هستند.
از اصلی‌ترین اصلاحات فنی این محصول می‌شود تغییرات شایان ذکر سامانه تعلیق برای بهتر کردن سواری و هندلینگ را نام برد. از بین اصلاحات انجام شده می‌شود دوباره مرتب کردن فنرها، میله‌های ثابت کننده و بوش‌ها را نام برد. هم‌چنین ضربه‌گیرهای تازه‌ای استفاده شده که سبب بهتر شدن سواری NX فیس لیفت گشته است. لکسوس از همان سامانه تعلیق قابل تغییر منعطف استفاده شده در نمونه LC ۵۰۰ بهره گرفته است. دقیقا مثل قبل نمونه قوی‌تر اف اسپرت که فقط به تریم NX ۳۰۰ محدود شده است، با عنصرهایی مانند جلوپنجره‌ی مشکی، رینگ‌های بی‌نظیر و تریم درونی تازه معرفی می‌گردد. مهندس ارشد لکسوس NX راجع به نمونه‌ی فیس لیفت گفته است: «ما اصلاحات شایان ذکری را در عرصه‌ی طرح NX مشاهده کرده‌ایم و کارآمدی آن را بیشتر کرده‌ایم. همین‌طور مشخصات تازه‌ای را برای بالا بردن سطح آسایش و راحتی قرار داده‌ایم. لکسوس NX تازه هنوز هم همان عنصرهای معروفش در گذشته یعنی طرح تیز، به کارگیری روزانه و کیفیت سواری را عرضه می‌نماید ولی همه‌چیز بهتر شده و نخستین باری که سوار این خودرو بشوید، همه‌چیز را حس خواهید کرد.»