پژو ۳۰۸ فیس لیفت شده با موتور و جعبهدندهی جدید
ماههای پیشین، کمپانی تولید خودروی پژو به طور رسمی نمونهی فیس لیفت پژو ۳۰۸ را در بخش بدون صندوقها با آپشنهای ارتقا یافته معرفی نمود. با موتوتلهمراه باشید.
اکنون به منظور افزایش میزان فروش این خودرو در بازارهای خودروی دنیا مخصوصا اروپا، این تولیدکنندهی فرانسوی یک موتور دیزلی در کنار یک جعبهدندهی تازهی خودکار برایش قرار داده است که از این پس بیشتر راجع به آن توضیح داده خواهد شد. همانگونه که پیش از این هم ذکر شد، طراحان پژو به منظور تولید ۳۰۸ بهجز چراغهای پیشانی، الگوهای تازهای را به کار گرفتهاند که اصلیترینش به جلوپنجرهی شبکهی این محصول ربط دارد. در نمونهی استاندارد، طراحی یک جلوپنجرهی بیآلایش اما با همین شکل را شاهد بودیم، ولی در نمونهی تازه یک جلوپنجرهی دیگر با کنارهی کرومی و خطچینهای کرومی در بین آن به کار گرفته شده است. بخش جلویی و سپر نیز کاملا عوض شده است و اکنون مهشکنهای تازه و ورودیهای با ابعاد بزرگتر هوا روی آن نصب گشتهاند. اکنون به اصل بحث میپردازیم و امکاناتی که اکنون برای این محصول عرضه گشته است را بررسی میکنیم. برای این محصول ۲ موتور دیزلی عرضه گشته است که یکی از آنها با توان ۱۸۰ اسب بخار، روی نمونهی اسپورت GT۳۰۸ به کار گرفته میشود که به منظور تبدیل و منتقل کردن قدرت تولیدیاش به طرف خروجی، جعبهدندهی تازهی ۸ سرعتهی خودکار نیز به کار گرفته شده که یک جابهجایی نیروی نرم به همراه شتابگیری فوقالعاده در مقایسه با جعبهدندهی ۶ سرعتهی پیشین مهیا نموده است. این در وضعیتی صورت گرفته که همین اواخر یک کمپین بزرگ به منظور مقابله با پیشرانههای دیزلی در اروپا به راه افتاده است که بازار بیشتر تولیدکنندگان خودرو را دچار مشکل نموده است. بهجز موتور ۱۸۰ اسب بخاری، خط مشی پژو سبب شده است که از یک موتور دیزلی ۱۳۰ اسب بخاری با منشا تازهای برای اگزوز نیز بهره بگیرد، اما به منظور مبدل کردن و جابهجایی نیرویش، همان جعبهدندههای ۶ سرعتهی پیشین به کار گرفته خواهند شد.
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.