فواید بهرهگیری از گیربکس جدید JHQ در تندر ۹۰ و ساندرو
قبل از این راجع به استفاده از گیربکس جدید JHQ و برتریهایش در مقایسه با گیربکس قدیمی به کار رفته در خودروهای تندر ۹۰ و ساندرو مطلع شده بودید. با موتوتلهمراه باشید.
از آن زمان تا به حال JHQ فقط برای ساندرو استپ وی به کار میرفت ولی اکنون و به دنبال زیاد شدن تیراژ تولید این مدل گیربکس، مشتریان تندر ۹۰ دستی و رنو ساندرو هم قادرند از برتریهای این گیربکس جدید بهره ببرند. بهکارگیری کلاچ هیدرولیکی به جای کلاچ سیمی و تحولات اندک گیربکس به منظور برطرف نمودن معضل روغنریزی از قسمت نزدیک پلوسها که عیبی دائمی برای خودروهای تندر ۹۰ محسوب میشد، من جمله پیشرفتهای گیربکس JHQ میباشند. از دیگر سو در نمونهی دنده دستی، ماهک بندی مکانیزم عوض کردن دنده هم با مکانیزم کابلی عوض گشته و بهرهگیری از گردگیرهای پولوس و کاسه نمد به منظور آببندی گیربکس پایان یافته است. بنابراین طبق اخبار به گوش رسیده از قسمت فنی و منهدسی رنو، فرایند عوض کردن دنده آسان گشته، دوام گیربکس بیشتر شده و همینطور به خاطر احتیاج اندکتر به روغن گیربکس صدمات محیط زیستی حاصل از استفاده از روغن و خرج و مخارج حاصل از عوض کردن روغن گیربکس هم کم شده است.
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.