دو شرکت خودروسازی بی ام و و آئودی به طور جالبی باهم رقابت میکنند. اکنون بیلبوردهای تبلیغاتی این دو برند در خیابانهای تونس چشم نوازی میکند. با موتوتل همراه باشید.
از ده سال پیش، رقابت بیلبوردهای تبلیغاتی میان بی ام و و آئودی شکل گرفت. اکنون به نظر میرسد تیمهای تبلیغاتی دو خودروساز آلمانی، برنامههای جدیدی برای نبرد میان خود دارند.
در نزدیکی نمایندگی رسمی محصولات شرکت خودروسازی فولکس واگن در یکی از شهرهای تونس که خودروهایی از برندهای مختلف چون اشکودا، پورشه، سئات، فولکس واگن و آئودی ارائه میشود، تیم تبلیغاتی بی ام و بیلبورد تبلیغاتی بزرگی نصب کرده که روی آن جملهی "هیچوقت برای تغییر دیر نیست" نوشته شده است. این بیلبورد توسط نمایندگی رسمی محصولات بی ام و و مینی در تونس نصب شده است.
آئودی به سرعت به این بیلبورد پاسخ داد. در فاصلهی کمی از بیلبورد بی ام و، بیلبورد تبلیغاتی آئودی با تیتر LOOOOL ( ترکیب اصطلاح عامیانه LOL به معنای خندهی زیاد" نوشته شده است. در زیر آن آمده است: "برندی که پیروز است را تغییر نمیدهیم.
هنوز بی ام و واکنشی در مقابل این بنر تبلیغاتی نشان نداده است، هرچند دلمان میخواهد این رقابت سالم ادامه دار باشد.
اگر بخواهیم آمار فروش دو خودروساز آلمانی را مقایسه کنیم، به افزایش 4.2 درصدی فروش محصولات بی ام و با تیراژ 2 میلیون و 88 هزار و 283 دستگاه در سال گذشته میرسیم. البته آئودی در سال گذشته با افزایش فروش برابر 0.6 درصدی، 1 میلیون و 878 هزار و 100 دستگاه خودرو به فروش رسانده است.
در سال گذشته، مرسدس بنز با افزایش فروش 9.9 درصدی و دست یابی به فروش 2 میلیون و 289 هزار و 344 دستگاه، برندهی اصلی رقابت در بین خودروسازان آلمانی بود. اکنون مدیران بی ام و اعلام کردند میخواهند تا پایان سال 2020 میلادی، با افزایش فروش محصولات خود، بهعنوان پرفروشترین برند لوکس آلمانی معرفی شوند و تاج پادشاهی را از روی سر مرسدس بنز بردارند.
در این راستا، هارالد کروگر، مدیرعامل بی ام و گفت: "در سال 2020، برند ما از نظر میزان فروش به رتبهی نخست دست خواهد یافت."
بی ام و، از 10 سال قبل بهعنوان پرفروشترین برند لوکس دنیا معرفی میشود. در سالهای اخیر، مرسدس بنز با افزایش فروش خودروهای کلاس شاسی بلند و هاچ بک کلاس A که بیشتر از سری 1 بی ام و فروش داشته، در جایگاه نخست قرار گرفته است.
منبع: motor1
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.