خیلی از علاقهمندان به دنیای خودرو، مرسدس بنز را باارزشترین برند میدانند، اما این برند وفادارترین مشتریان را ندارد. جدیدترین گزارشها نشان میدهد، خریداران هوندا و تویوتا، وفادارترین مشتریان در صنعت خودرو هستند. با موتوتل همراه باشید.
براساس گزارش وفاداری تجاری سازمان ادموند که بیش از 13.9 میلیون تراکنش مالی برای خرید خودرو از سال 2007 تا 2017 را تحلیل کرده، مشتریان برندهای ژاپنی چون تویوتا، سوبارو و هوندا وفادارترین مشتریان هستند.
پس از آن، برندهای آمریکایی رم و شورولت، وفادارترین مشتریان را دارند؛ به طوری که 54 درصد از مشتریان این دو برند به محصولات رم و شورولت وفادار بوده و همچنان سعی کردهاند مجدداً از همان برند خودرو بخرند.
در مقابل این برندها با مشتریان وفادار، برندهای کرایسلر و اسمارت قرار دارند که مشتریان به دلایل مختلف از خرید محصولاتشان اجتناب میکنند.
در دهه گذشته، محصولاتی بودهاند که باعث موفقیت یا شکست یک برند برای وفادار کردن مشتریان شدهاند. برای مثال، بیشتر خریداران کراس اوور CX-5 مزدا تمایل به خرید محصول دیگری از این برند دارند.
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.