مرحلهٔ یکهشتم نهایی، دور پنجم، قسمت نخست، پنجمین دوئل از گروه کراساوورهای سابکامپکت
نتایج دوئل قبلی بین فولکسواگن T-Roc و اوپل کراسلند
مجموع آراء: 703
آراء فولکسواگن T-Roc: 592
آراء اوپل کراسلند: 111
پیروز دوئل: فولکسواگن T-Roc با کسب 84 درصد از کل آراء
نیسان کیکس | نیسان ترانو |
؟ | |
هیوندای کُنا | نیسان جوک |
هیوندای کُنا | |
فیات 500L | کیا سول |
؟ | |
فولکسواگن T-Roc | اوپل کراسلند |
فولکسواگن T-Roc | |
سیتروئن C3 ایرکراس | سیتروئن C4 کاکتوس |
؟ | |
سوزوکی ویتارا | شورلت ترکس |
سوزوکی ویتارا | |
تویوتا C-HR | جیپ رنگید |
؟ | |
سوبارو XV | مزدا CX-3 |
مزدا CX-3 |
سیتروئن C3 ایرکراس
تاریخ معرفی: ژوئن 2017
نسل کنونی: اول
پلتفرم: PF1 پژو-سیتروئن
امتیاز از کاربایر: 4.1 از 5
فروش سال 2017 در اروپا: 16,982 دستگاه
فروش چهارماههٔ نخست 2018 در اروپا: 35,402 دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: 85 درصد
حفاظت از کودکان: 82 درصد
حفاظت از عابر پیاده: 64 درصد
سیستمهای ایمنی: 60 درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
سیتروئن C4 کاکتوس
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو 2014
نسل کنونی: اول
پلتفرم: PF1 پژو-سیتروئن
امتیاز از کاربایر: 4.5 از 5
فروش سال 2017 در اروپا: 56,245 دستگاه
فروش چهارماههٔ نخست 2018 در اروپا: 20,160 دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: 82 درصد
حفاظت از کودکان: 79 درصد
حفاظت از عابر پیاده: 80 درصد
سیستمهای ایمنی: 56 درصد
امتیاز کلی: چهار ستاره
مقایسهٔ مشخصات فنی
سیتروئن C3 ایرکراس | سیتروئن C4 کاکتوس | |
پیشرانه | 1.2 لیتری I3 | 1.2 لیتری I3 |
تنفس | توربوشارژ | توربوشارژ |
قدرت | 130 اسب بخار | 130 اسب بخار |
گشتاور | 230 نیوتن متر | 230 نیوتن متر |
گیربکس | 6 سرعته دستی | 6 سرعته دستی |
محور محرک | جلو | جلو |
شتاب صفرتاصد | 9.3 ثانیه | 9.1 ثانیه |
حداکثر سرعت | 200 کیلومتر/ساعت | 195 کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | 5.3 لیتر (ترکیبی) | 4.8 لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | 119 گرم/کیلومتر | 110 گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | 45 لیتر | 50 لیتر |
وزن | 1170 کیلوگرم | 1045 کیلوگرم |
طول | 4.15 متر | 4.17 متر |
فاصلهٔ محوری | 2.60 متر | 2.59 متر |
حجم صندوق بار | 410 لیتر | 355 لیتر |
ظرفیت سرنشین | 5 نفر | 5 نفر |
قیمت پایه | 14,350 پوند | 17,965 پوند |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
منبع: پدال
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.