دیروز جمعه در حالی دومین مرحله از مسابقه دریفت در پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی تهران برگزار شد که تایم برگزاری مسابقات آفرود و سرعت به دلیل گرمای هوا جابجا شده بودند اما مسابقه دریفت در این گرمای هوا برگزار شد و شرکت کنندگانی که تعداد آنها به 15 نفر می رسید، از سراسر کشور در آن شرکت کردند.مسابقه با 30 دقیقه تاخیر شروع شد و از ساعت 10:30 خودروهای مخصوص دریفت با یکدیگر به رقابت پرداختند. در این مسابقه مسیر دریفت کمی تغییر کرده بود و کوتاه تر از قبل شده بود و نکته جالب توجه عدم رد شدن مسیر مسابقه از جلوی جایگاه تماشاچیان بود که البته گلایه بعضی را نیز در پی داشت. اتفاقی که پیش از این نیز سابقه داشته است.
مسابقه دریفت
راند دوم مسابقه دریفت کشور با شرکت کنندگانی همراه بود که استعداد خود را به خوبی به نمایش گذاشته بودند و عملکرد بعضی خودروهای برای چنین مسابقه ای مثال زدنی بود.جالب است بدانید که در این مرحله شهاب پیشانیدار با خودروی بی ام و خود شرکت کرده بود اما در اواسط مسابقه و در مرحله سویسو که دو خودرو در کنار یکدیگر باید به رقابت بپردازند، خودروی شهاب پیشانیدار قهرمان دریفت کشور دچار نقص فنی شد. طبق قانون زمان مشخصی برای رفع نقص فنی هر خودرو در نظر گرفته می شود اما نقص خودرو ایشان در زمان مقرر رفع نشد و قهرمان مسابقات از دور رقابت خارج شد. البته این اتفاق تنها گریبان پیشانیدار را نگرفت و محمد جعفری و بهروز برومند نیز دچار نقص فنی شدند و نتوانستند مسابقه را به انتها برسانند.
شهاب پیشانیدار که به دلیل نقص فنی حذف شد
در انتها و با حذف چند نفر از دور رقابت به دلیل نقص فنی، رضا گله به مقام نخست رسید و یزدان رزمجو و محمد نظارت به ترتیب دوم و سوم شدند.در انتها جا دارد به فدراسیون اتومبیلرانی انتقاد کنیم که شاید بهتر باشد برای تماشاچی هایی که در این گرما و سختی خود را به پیست اتومبیلرانی رسانده اند تا در روز تعطیل شاهد این مسابقه باشند، تمام قسمت جایگاه تماشاچیان را سایهبان نصب کنند و صندلی های این قسمت را ترمیم کنند تا علاقمندان بیشتری به پیست بیایند و حتی الامکان مسیر مسابقه را طوری چیدمان کنند که از جلوی جایگاه نیز رد شود تا این علاقمندان بتوانند از نزدیک با شرکت کننده ها و قابلیت خودروها آشنا شوند.
منبع: خودرو بانک
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.