مرحلهٔ یکهشتم نهایی، دور آخر، قسمت آخر، آخرین دوئل از گروه کراساوورهای سابکامپکت
نتایج دوئل قبلی بین جیپ رنگید و تویوتا C-HR
مجموع آراء: 1352
آراء جیپ رنگید: 678
آراء تویوتا C-HR: 674
پیروز دوئل: جیپ رنگید با کسب 50.1 درصد از کل آراء
نیسان کیکس | نیسان ترانو |
؟ | |
هیوندای کُنا | نیسان جوک |
هیوندای کُنا | |
فیات 500L | کیا سول |
کیا سول | |
فولکسواگن T-Roc | اوپل کراسلند |
فولکسواگن T-Roc | |
سیتروئن C3 ایرکراس | سیتروئن C4 کاکتوس |
سیتروئن C4 کاکتوس | |
سوزوکی ویتارا | شورلت ترکس |
سوزوکی ویتارا | |
تویوتا C-HR | جیپ رنگید |
جیپ رنگید | |
سوبارو XV | مزدا CX-3 |
مزدا CX-3 |
نیسان ترانو
تاریخ معرفی: 2013
نسل کنونی: سوم
پلتفرم: B0 داچیا
رتبهٔ ایمنی از لاتین انکپ
حفاظت از بزرگسالان: چهار ستاره
حفاظت از کودکان: دو ستاره
نیسان کیکس
تاریخ معرفی: المپیک تابستانی 2016
نسل کنونی: اول
پلتفرم: V نیسان
رتبهٔ ایمنی از لاتین انکپ
حفاظت از بزرگسالان: چهار ستاره
حفاظت از کودکان: چهار ستاره
مقایسهٔ مشخصات فنی
نیسان ترانو | نیسان کیکس | |
پیشرانه | 1.6 لیتری 4 سیلندر | 1.6 لیتری 4 سیلندر |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | 105 اسب بخار | 125 اسب بخار |
گشتاور | 145 نیوتن متر | 155 نیوتن متر |
گیربکس | 5 سرعته دستی | CVT |
محور محرک | جلو یا چهارچرخ | جلو یا چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | 11.8 ثانیه | 10.5 ثانیه |
حداکثر سرعت | 165 کیلومتر/ساعت | 175 کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | 7.5 لیتر (ترکیبی) | 7.1 لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | 50 لیتر | 41 لیتر |
وزن | 1280 کیلوگرم | 1200 کیلوگرم |
طول | 4.33 متر | 4.29 متر |
فاصلهٔ محوری | 2.67 متر | 2.62 متر |
حجم صندوق بار | 475 لیتر | 435 لیتر |
ظرفیت سرنشین | 5 نفر | 5 نفر |
قیمت پایه | 14,700 دلار | 18,965 دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
سرانجام پس از حدود یک ماه، مرحلهٔ یکهشتم نهایی سری رقابتهای خودرویی پدال هم به پایان رسید؛ بنابراین پس از حدود یک هفته وقفه، مرحلهٔ یکچهارم نهایی را با گروههای بیشتر و رقابتهای جذابتر آغاز خواهیم کرد. از همراهی و مشارکت شما ممنون و سپاسگزاریم.
منبع: پدال
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.