نه خیلی داغ، نه خیلی سرد!
خب حالا میتوانید به دوستان خود توضیح دهید که یک هیوندای i30 N سریع را بدون هزینه کرد زیاد برای هاچبک های داغ پریمیوم را خریدهاید. هیوندای i30 N Line جدید که از تابستان سال جاری در اروپا عرضه میشود دارای شاخصههای طراحی مدل اسپورت تر بوده و آنها را با پیشرانههای مدل 5 درب استاندارد ترکیب کرده است. این خودرو از رینگهای 18 اینچی و سپرهای جلو و عقب اسپورت تر با عناصر نقرهای رنگ سود میبرد.
در پشت خودرو شاهد دو خروجی اگزوز به منظور تأکید بیشتر روی خاصتر بودن آن نسبت به نسخه استاندارد i30 هستیم. نشان N Line نیز روی گلگیر جلو نصب شده است.
در کابین نیز شاهد صندلیهای اسپورت با برند N و حمایت جانبی بیشتر از بدن هستیم. هیوندای همچنین پدالهای فلزی، فرمان اسپورت چرمی و اهرم تعویض دنده جدید با لوگوی N را در داخل این خودرو نصب کرده است.
هیوندای تنها به ایجاد تغییرات بصری اکتفا نکرده و برخی بازنگریهای مهندسی را نیز اعمال کرده است. برای مثال پاسخ پیشرانه هماکنون بهتر بوده و سیستم تعلیق نیز کمی تیزتر است. همچنین i30 N Line بهصورت استاندارد با لاستیکهای میشلین پایلوت اسپورت 4 عرضه شده و دارای ترمزهای 16 اینچی در جلوست.
خریداران میتوانند از بین پیشرانه 1.4 لیتری توربوی بنزینی یا 1.6 لیتری دیزلی یکی را انتخاب کنند. مدل بنزینی قدرت 138 اسب بخاری و گشتاور 178 نیوتون متری داشته درحالیکه نسخه دیزلی خروجی 134 اسبی و گشتاور 280 یا 300 نیوتون متری را ارائه میکند. شایان ذکر است مدل i30 N قدرت 271 اسب بخاری و گشتاور 352 نیوتون متری داشته اما خب واضح است که مدل i30 N Line خیلی ارزانتر میباشد.
هیوندای نیز با عرضه مدلهای N Line درصدد است همان راهی را طی کند که کیا با محصولات GT Line پیموده است.
[دانلود ویدئو]
منبع: پدال
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.