از دهه 80 شمسی و با آغاز ورود خودروهای خارجی، بحث و بررسی در خصوص ورود خودرو و مخصوصاً نمونههای خاص همیشه مطرح بوده چراکه پس از یک دوره تقریباً طولانی، ورود خودرو به کشور از سوی دولت وقت بلامانع اعلام شده بود. یکی از این خودروهای خاص مرسدسبنز کلاس G است زیرا این مدل از محصول مرسدسبنز پیشینهای تاریخی دارد خصوصاً برای ما ایرانیها! هم اکنون متاسفانه در کشور ما تعداد انگشت شمار و کمیابی از این مدل پلاک ملی شدهاند و یا بصورت گذرموقت وارد و پس از مدتی از کشور خارج میشوند.
مرسدس بنز کلاس G
اما موضوع اصلی مقاله پیشرو از خودروبانک ، گزارش مشکلات خودروهای خاص همانند این مدل مورد بحث است چراکه ورود این خودروها بدون حضور نمایندگی اصلی مشکلاتی را برای مالکان این خودروها بوجود آورده است. اخیراً حضور یک نمونه مرسدسبنز کلاس G مدل 2012 پلاک ملی پارک شده در کنار خیابانهای منتهی به میدان توحید تهران، توجه رهگذران را به خود جلب میکند که بواسطه طراحی خاص و تکرار نشدنی و همچنین با ارتفاعی در حدود 2 متر و خارج از معمول، و البته با بهرهگیری از رینگهای فول سایز، این خودرو را نسبت به خودروهای این روزهای موجود در تهران متمایز نموده است.
کلاس G بنز
این خودرو در حدود دو ماه است که در کنار خیابان و زیر نور آفتاب سوزان تابستان و در مقابل تعمیرگاهی پارک شده و در حال گذر روزهای غمانگیز خود است. طبق اظهارات تعمیرکار، موتور اصطلاحاً یاتاقان زده و موتور بطور کامل از روی خودرو باز شده و مالک درخواست قطعات مورد نیاز را از دوبی داده اما از آنجاکه مدل خودرو پایین است تامین قطعات با سختی و در طولانی مدت پیدا شود. طبق مشخصات ظاهری، اهرمی جهت ثابت نگهداشتن محور جلوی خودرو در زیر آن عمود شده است. در ادامه به تصاویر این خودرو و مقایسه بدنه تنومند و زیبای آن با سایر خودروها توجه نمایید.
اهرم زیر موتور
گزارش و نوشته: محسن خانی
منبع: خودرو بانک
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.