مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور سوم، قسمت هفتم، سومین دوئل از گروه سدانهای بزرگ. در این قسمت به سراغ دو آسیایی معروف و پرطرفدار آمدهایم. هرچند ما در ایران تنها با ماکسیمای چند نسل قبل آشناییم اما اخیراً با واردات تعداد معدودی آزرای نسل جدید، میتوانیم این محصول هیوندای را بیشتر ملاقات نماییم.
نتایج دوئل قبلی بین شورلت ایمپالا و بیوک لاکراس
مجموع آراء: 581
آراء شورلت ایمپالا: 127
آراء بیوک لاکراس: 454
پیروز دوئل: بیوک لاکراس با کسب 78 درصد از کل آراء
دوج چارجر | کرایسلر 300 |
دوج چارجر | |
شورلت ایمپالا | بیوک لاکراس |
بیوک لاکراس | |
هیوندای آزرا | نیسان ماکسیما |
؟ |
هیوندای آزرا
تاریخ معرفی: اکتبر 2016
نسل کنونی: ششم
پلتفرم: Y7 هیوندای-کیا
فروش سال 2017 در آمریکا: 3,060 دستگاه
نیسان ماکسیما
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک 2015
نسل کنونی: هشتم
پلتفرم: D رنو-نیسان
فروش سال 2017 در آمریکا: 67,627 دستگاه
مقایسهٔ مشخصات فنی
هیوندای آزرا | نیسان ماکسیما | |
پیشرانه | 3.3 لیتری V6 | 3.5 لیتری V6 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | 290 اسب بخار | 300 اسب بخار |
گشتاور | 345 نیوتن متر | 355 نیوتن متر |
گیربکس | 8 سرعته اتوماتیک | CVT |
محور محرک | جلو | جلو |
شتاب صفرتاصد | 7.4 ثانیه | 6.1 ثانیه |
حداکثر سرعت | 230 کیلومتر/ساعت | 215 کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | 9.8 لیتر (ترکیبی) | 9.2 لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | 70 لیتر | 68 لیتر |
وزن | 1680 کیلوگرم | 1574 کیلوگرم |
طول | 4.93 متر | 4.89 متر |
فاصلهٔ محوری | 2.84 متر | 2.77 متر |
حجم صندوق بار | 445 لیتر | 405 لیتر |
ظرفیت سرنشین | 5 نفر | 5 نفر |
قیمت پایه | 37,600 دلار | 34,165 دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
منبع: پدال
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.