مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور سوم، قسمت بیستم، سومین دوئل از گروه اسیوویهای متوسط
نتایج دوئل قبلی بین تویوتا لندکروزر پرادو و میتسوبیشی پاجرو
مجموع آراء: 1506
آراء تویوتا لندکروزر پرادو: 1009
آراء میتسوبیشی پاجرو: 497
پیروز دوئل: تویوتا لندکروزر پرادو با کسب 67 درصد از کل آراء
میتسوبیشی پاجرو اسپرت | تویوتا فورچونر |
تویوتا فورچونر | |
تویوتا لندکروزر پرادو | میتسوبیشی پاجرو |
تویوتا لندکروزر پرادو | |
شورلت تریلبلیزر | جیپ رانگلر |
؟ |
شورولت تریلبلیزر
تاریخ معرفی: نمایشگاه بانکوک 2012
نسل کنونی: دوم
پلتفرم: GMT31XX جنرال موتورز
جیپ رانگلر
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس 2017
نسل کنونی: چهارم
پلتفرم: –
مقایسهٔ مشخصات فنی
شورولت تریلبلیزر | جیپ رانگلر | |
پیشرانه | 2.8 لیتری I4 | 2.2 لیتری I4 |
تنفس | توربودیزل | توربودیزل |
قدرت | 200 اسب بخار | 200 اسب بخار |
گشتاور | 500 نیوتن متر | 450 نیوتن متر |
گیربکس | 6 سرعته اتوماتیک | 8 سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | 10.1 ثانیه | 10.0 ثانیه |
حداکثر سرعت | 190 کیلومتر/ساعت | 180 کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | 9.2 لیتر (ترکیبی) | 7.6 لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | 76 لیتر | 81 لیتر |
وزن | 2210 کیلوگرم | 2160 کیلوگرم |
طول | 4.88 متر | 4.88 متر |
فاصلهٔ محوری | 2.84 متر | 3.00 متر |
حجم صندوق بار | – | 530 لیتر |
ظرفیت سرنشین | 7 نفر | 5 نفر |
ظرفیت بکسل | 3 تن | – |
قیمت پایه | 28,500 دلار | 32,940 دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
منبع: پدال
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.