نمایشگاه خودروی سائوپائولو 2018 در حال برگزاری است و فولکسواگن نیز با معرفی کانسپت تاروک و همچنین یک سدان ساب کامپکت در آن حضور دارد. این سدان جمعوجور فعلاً بهصورت کانسپت رونمایی شده اما نسخه تولیدی هم تقریباً همین مشخصات را خواهد داشت. خب درباره چه خودرویی صحبت میکنیم؟ منظور ما ویرتوس است که اساساً نسخه سدان سوپرمینی بسیار محبوب پولو در آمریکای لاتین میباشد. البته کانسپت معرفی شده پسوند GTS را نیز با خود به همراه دارد.
اگرچه استایل این خودرو وفاداری زیادی به هاچبک فولکس داشته اما همین مورد را نمیتوان درباره پیشرانه گفت. پولو GTI با پیشرانه 2 لیتری توربوی 200 اسب بخاری عرضه میشود درحالیکه ویرتوس GTS دارای پیشرانه آشنای 1.5 لیتری TSI بوده و قدرت 150 اسبی و گشتاور 250 نیوتون متری را تولید میکند. این پیشرانه را میتوان روی مدلهای کمتوانتر و ارزانتر پولو هم مشاهده کرد.
دیگر تفاوت بزرگ این دو خودرو به گزینههای گیربکس مربوط میشود. خریداران اروپایی پولو میتوانند از بین گیربکسهای 6 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک DSG یکی را انتخاب کنند درحالیکه ویرتوس GTS تنها با گیربکس اتوماتیک معرفی شده است.
همانگونه که در تصاویر مشاهده میشود، فولکس در برزیل یک پولو GTS هاچبک کانسپت را نیز به نمایش درآورده است. موضوع جالب اینکه فولکس این خودرو را با تمامی گزینهها عرضه کرده و آپشنی در دسترس نیست. از جمله تجهیزات این خودرو میتوان به پشت آمپرهای دیجیتالی و صفحه لمسی 8 اینچی، دوربین دندهعقب و حسگرهای باران و نوری اشاره کرد.
شایان ذکر است تریم GTS به عنوان نسخه پرچمدار پولو هاچبک و سدان ویرتوس عمل خواهد کرد. این دو خودرو در تأسیسات سائو کارلوس تولید میشوند.
منبع: پدال
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.