جگوار لندروور جدیدترین خودروسازی است که عطای شرکت در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 را به لقایش بخشیده است. این کمپانی کاهش هزینهها را دلیل عدم حضور در ژنو اعلام کرده است.
این شرکت بریتانیایی به دنبال کارایی و اثربخشی بیشتر رویدادهای خودرویی شخصی و انفرادی است.
جگوار لندروور در حال حاضر شرایط سختی را تجربه میکند که یکی از دلایل اصلی آن تعرفههای خودرویی چین است. فروش این خودروساز در بازهی زمانی ژانویه تا اکتبر با افت 4 درصدی به 492,388 دستگاه رسیده که خیلی هم بد نیست. البته میزان فروش این خودروساز در چین با افت قابلتوجه 49 درصدی در ماه اکتبر روبرو بوده است. اوضاع به قدری وخیم است که جگوار لندروور بیانیهی زیر را منتشر ساخته است:
ما در حال اتخاذ استراتژی چرخش و برداشتن تمامی قدمهای ضروری برای جبران تجارت خود مخصوصاً در چین هستیم. این موضوع شامل همکاری نزدیک با شبکه نمایندگیهای فروش و توازن تولید بر مبنای تقاضا در بازار کنونی است تا بتوانیم توسعهی مناسبی برای آیندهی خود داشته باشیم.
البته جگوار لندروور تنها خودروساز غایب در نمایشگاه ژنو 2019 نیست. فورد نیز قبلاً اعلام کرده به خاطر عدم همخوانی تاریخ برگزاری این نمایشگاه با زمان معرفی خودروهای جدید در ژنو حضور نخواهد داشت. فورد تصمیم گرفته برنامههای جداگانهای برای معرفی محصولات جدید خود تدارک ببیند.
ولوو هم تصمیم مشابهی گرفته است. این خودروساز سوئدی معتقد است برگزاری رویدادهای خصوصی و شخصی روش بهتری برای جلبتوجه مشتریان بالقوه میباشد.
منبع: پدال
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.