پروژهی نهایی ویلنر برای سال 2018 یکی از بهترین پروژههای آن است. این تیونر مشهور بلغاری اقدام به ارتقای بامو M3 E30 مدل 1990 دوستداشتنی کرده است. این سدان اسپورت اسطورهای که دارای رنگ بدنهی ایمولا رد میباشد کاملاً اصلاح شده است. کار با بدنه شروع شده جایی که شاهد استفاده از پانلهای اورجینال بدنه هستیم که از نوع بسیار نادر اوولوشن II هستند.
تنها سپر جلوی فیبر کربنی است که اورجینال نبوده اما طرفداران از شنیدن این خبر که سپر یاد شده در یکی از 500 مدل اوولوشن ساخته شده توسط بامو دیده شده خوشحال خواهند شد. بدنهی اوو با رینگهای 18 اینچی BBS تکمیل شده است. چراغهای تیرهتر در جلو و چراغهای عقب سفارشی نیز تکمیل کنندهی ظاهر خودرو هستند؛ اما همانند تمامی محصولات تیون شده توسط ویلنر، جادوی اصلی زمانی نمایان میشود که در خودرو را باز کنید.
تیم کاردرست ویلنر تصمیم گرفته است تا از ترکیب تارتان و چرم برای صندلیهای اسپارکو و همچنین پارچهی بافتدار برای پانل دربها و بخش زیرین اهرم تعویض دنده استفاده کند. همچنین همین پارچه را روی سقف خواهید دید تا حس نوستالژیک فولکسواگن گلف GTI کلاسیک برایتان تداعی شود. ویلنر همچنین پوشش چرمی را روی فرمان مومو کشیده است و از کفپوشهای فلزی استفاده کرده است. صندلیهای عقب نیز به منظور ایجاد فضای برای رول کیج حذف شدهاند.
اما یک لحظه صبر کنید! موارد بیشتری وجود دارند. زیر کاپوت خودرو تغییراتی رخ داده به گونهای که پیشرانهی 4 سیلندر استاندارد جای خود را به قلب آهنین جادار 6 سیلندر 3.2 لیتری مدل M3 E36 داده است. این پیشرانه قدرت 317 اسبی و گشتاور 350 نیوتون متری دارد. با وجود گیربکس 5 سرعته دستی، طراحی دیفرانسیل عقب و وزن 1200 کیلوگرمی، این M3 E30 کاملاً مناسب یک طرفدار سرسخت بامو است.
منبع: پدال
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.