مرحلهٔ نیمهنهایی، دور اول، قسمت هفتم، اولین دوئل از گروه کوپههای متوسط
دوئلهای گروه کوپههای متوسط در مرحلهٔ نیمهنهایی
شورلت کامارو
تاریخ معرفی: می 2015
نسل کنونی: ششم
پلتفرم: آلفا جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: 4.5 از 5
امتیاز مدل موردبررسی از کارانددرایور: 5 از 5
فروش سال 2017 در آمریکا: 67,940 دستگاه
فرو ماههٔ نخست 2018 در آمریکا: 25,380 دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: پنج ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: پنج ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: سه سال یا 58 هزار کیلومتر
نقاط مثبت: چسبندگی و لپ تایمی مشابه سوپراسپرتها، پیشرانهٔ یکسان با کوروت Z06 با صدای باشکوه، قیمتی کمتر از آن چیزی که باید باشد (کمتر از پورشه 911 پایه)
نقاط منفی: صندلیهای عقب غیرقابلاستفاده، دید محدود
دوج چلنجر
تاریخ معرفی: نمایشگاه شیکاگو 2008
نسل کنونی: سوم
پلتفرم: LC کرایسلر
امتیاز از کارانددرایور: 3.5 از 5
امتیاز مدل موردبررسی از کارانددرایور: 4.5 از 5
فروش سال 2017 در آمریکا: 64,537 دستگاه
فروش دَهماههٔ نخست 2018 در آمریکا: 30,545 دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: پنج ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: چهار ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: سه سال یا 58 هزار کیلومتر
نقاط مثبت: هیچ خودرویی در آمریکا 797 اسب بخار قدرت را با این قیمت ارائه نمیکند
نقاط منفی: ظرافت، چسبندگی و چابکی پایین، عدم تفاوت عملکرد با مدل غیر ردآی در مسافت 400 متر
مقایسهٔ مشخصات فنی
چلنجر هلکت ردآی | کامارو ZL1 1LE | |
پیشرانه | 6.2 لیتری V8 | 6.2 لیتری V8 |
تنفس | سوپرشارژ | سوپرشارژ |
قدرت | 797 اسب بخار | 650 اسب بخار |
گشتاور | 960 نیوتن متر | 880 نیوتن متر |
گیربکس | 8 سرعته اتوماتیک | 10 سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب | عقب |
شتاب صفر تا 96 | 3.7 ثانیه | 3.5 ثانیه |
مسافت 400 متر | 11.8 ثانیه | 11.7 ثانیه |
حداکثر سرعت | 325 کیلومتر/ساعت | 305 کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | 14.7 لیتر (ترکیبی) | 14.7 لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | 70 لیتر | 72 لیتر |
وزن | 2047 کیلوگرم | 1742 کیلوگرم |
طول | 5.01 متر | 4.78 متر |
فاصلهٔ محوری | 2.95 متر | 2.81 متر |
حجم صندوق بار | 455 لیتر | 255 لیتر |
ظرفیت سرنشین | 4 نفر | 2+2 نفر |
قیمت پایه آمریکا | 28,990 دلار | 25,990 دلار |
قیمت موردبررسی | 78,745 دلار | 71,295 دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
منبع: پدال
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.