نقد و بررسی میتسوبیشی لنسر 2016
این محصول خصوصیات زیادی دارد که فقط در ظاهر جدید و زیبایش خلاصه نمیشود؛ بلکه تکنولوژیهای جدیدی هم درونش به کار رفته است. به بررسی لنسر ای اِس با حجم 2400 سی.سی میپردازیم که چهارچرخ محرک است. این مدل، یک مدل جدید برای سال 2016 است و همانطور که خودتان می بینید کاملاً با همهی لَنسِرهایی که قبلاً دیده ایم فرق دارد. به محض دیدن این ماشین متوجهی بعضی از چیزها می شوید.
موقعیت قرارگیری چراغها تغییر کرده است که از «اَوتلَندِر اسپرت» به ارث رسیده است و به لَنسِر منتقل شده و در مدل 2016 جلوپنجرهی کرومی به سبک اَوتلَندر هم به آن اضافه شده است. نمای جلوی ماشین براق و خشن شده و در جاده ظاهری جدید به لَنسِر داده است. زیر کاپوت یه موتور میتسوبیشی 2400 سی سی میبینیم که یک گیربکس سی وی تی (C.V.T) دارد.
کاری که شرکت میتسوبیشی برای سال 2016 انجام داده است این است که بدون افزایش قیمت ماشین ، موتور بزرگتری را برای لَنسِر مهیا کرده است. این خودرو هنوز بیش از 2000 دلار ارزانتر از هر میتسوبیشی لَنسِرِ 2400 سی سی است که قبلاً دیدین. تغییر دیگری که در این ماشین ایجاد کرده اند این است که مصرف سوخت را کاهش داده اند. در شهر و بزرگراه نسبت به لَنسِرهای قبلی به ازای هر 100 کیلومتر 600 سی.سی مصرف بنزینش کمتر شده است.
علیرغم ظاهر جدیدش برای 2016، میتسوبیشی هنوز همان خودروی چند سال اخیر است و مفهوم اصلی اش را حفظ کرده است. یعنی هنوز یکی از امنترین ماشینهای جاده است. هیچ تکنولوژی و خصلتی از ماشین که امنیتش را در سرعتهای بالا در بزرگراه حفظ میکرده از ماشین حذف نشده است. دیگر هیچ نگرانیای بجز قرار دادن بارها در صندوق عقب باقی نمی ماند.
نه تنها این یک سِدان 5 سرنشین است، بلکه قادر است بارهای هر 5 نفر را حمل کند. با نشستن پشت فرمان میتسوبیشی لَنسِر میتوانیم متوجه تغییرات حاصل شده بشویم. و اولین سوال این است که این ماشین چه مزایایی حین رانندگی برایتان فراهم میکند و رانندگی روزمرهی شما با این ماشین چطور خواهد بود. با نگاه به نمای داخلی میتسو لَنسِر بلافاصله متوجه میشوید که در نسخهی 2016 چه چیزهایی عوض شده است.
حال دسترسی به بلوتوث آسان تر شده و دیگر در مدل ES با چهارچرخ محرک جزو آپشنهای استاندارد بحساب می آید. کنسول داشبورد هنوز دارای رادیوی اف.ام، سیدی و ام.پی.تری هست که با سیستم بلوتوث میتوانید آهنگ را در سیستم پخشِ میتسوبیشی پِلِی کنید. سیستم کنترل دمای اتاق، مسلماً آپشن استانداردی است و گیربکس سی.وی.تی باعث شده که تغییر دندهها به شکل اتوماتیک آسونتر صورت بگیرد. و جالبترین بخش این ماشین کلید چهارچرخ محرک است. برای این ماشین سه حالت مختلف رانندگی موجود است؛
دوچرخ محرک، چهارچرخ محرک در حالت اتوماتیک و سوم: حالت قفل.
متوجه شدیم که میتسوبیشی لَنسِر در سال 2016 چه تغییراتی داشته است و آن چیزهایی که دوست داشتیم باز هم داخلش تکرار شده است.
لینک ویدئوی میتسوبیشی لنسر در موتوتل: MITSUBISHI LANCER
تا کنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.