مرحلهٔ نیمه‌نهایی، دور دوم، قسمت چهاردهم، دومین دوئل از گروه کراس استیشن‌ها

دوئل‌های گروه کراس استیشن‌ها در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

 

نتایج دوئل قبلی بین مرسدس بنز E کلاس آلترین و فولکس‌واگن پاسات آلترک

مجموع آراء: 1163

آراء مرسدس بنز E کلاس آلترین: 963

آراء فولکس‌واگن پاسات آلترک: 200

پیروز دوئل: مرسدس بنز E کلاس آلترین با کسب 83 درصد از کل آراء

 

آئودی آلرود

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت 2016

نسل کنونی: دوم

پلت‌فرم: B9 گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کاربایر: 3.9 از 5

امتیاز از کارانددرایور: 4 از 5

گارانتی: چهار سال یا 80 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: سیستم چهارچرخ محرک هوشمند با توانایی‌های بیشتر، سواری راحت، کیفیت داخلی بالا، گیربکس عالی

نقاط منفی: قیمت گران، چابکی پایین‌تر نسبت به استیشن‌های معمولی، توانایی‌های آفرود کمتر از برخی کراس‌اوورها

 

تویوتا ونزا

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت 2008

نسل کنونی: اول

پلت‌فرم: K تویوتا

امتیاز از کاربایر: – از 5

امتیاز از کارانددرایور: 2 از 5

گارانتی: سه سال یا 58 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: –

نقاط منفی: –

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

آئودی آلرود

تویوتا ونزا

پیشرانه2 لیتری I43.5 لیتری V6
تنفستوربوشارژطبیعی
قدرت255 اسب بخار270 اسب بخار
گشتاور370 نیوتن متر335 نیوتن متر
گیربکس7 سرعته دوکلاچه6 سرعته اتوماتیک
محور محرکچهارچرخجلو یا چهارچرخ
شتاب صفر تا 965.2 ثانیه6.7 ثانیه
مسافت 400 متر13.8 ثانیه15.1 ثانیه
حداکثر سرعت205 کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت9.4 لیتر ترکیبی11.2 لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی150 گرم/کیلومتر266 گرم/کیلومتر
ظرفیت باک58 لیتر67 لیتر
وزن1730 کیلوگرم1880 کیلوگرم
طول4.75 متر4.80 متر
فاصلهٔ محوری2.81 متر2.77 متر
حجم صندوق بار680 لیتر870 لیتر
ظرفیت سرنشین5 نفر5 نفر
قیمت پایه آمریکا45,475 دلار29,965 دلار
قیمت موردبررسی45,475 دلار35,050 دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

منبع: پدال